Lets Search ^^

09 October 2013

Bila Haebi merajuk.....


Haritu Haebi and Heebum dok bergaduh berebutkan apa ntah.. macam biasa la diorang tuuu..
selalunya.. Heebum mesti mengalah.. tp, kali ni Heebum tak mengalah and perebutan di menangi oleh Heebum.....




maka.... merajuk lah si Haebi.....
siap kemas kemas beg... nak lari dari umah kononnyaa... 



dah elok-elok duduk depan pintu semua... baru la Haebi tersedar yang dia nak lari rumah camne.. nak bukak pintu pon dia x pandai lagi... makin sedih la dia..... T________T



setelah kena bebel2 ngn eomma.. akhirnya.. Heebum pon pergi la pujuk aebi...


akhirnya.. berjaya jgk Heebum pujuk Haebi and dorang siap tgk bird sama2.. and tidur sama2 lagi lepas tu.. heee...




sekiannn... hehehee..




luv,
Eomma :D

.





5 comments:

imie fatiema said...

ya hampunn geramnyerrr nak je gentel2 ekor diorang ni.chomel sgttt

Anonymous said...

hehehe...comey je 2 hekor tu...kena je dgn jalan citernya..hehehe - nur NG (silent reader yg xde blog :(

Nursaila Norman said...

alolololoohhh..comelnyaaaa..sampai tetido dua2..hehe

Sharz said...

alahai...sangat sweet ok!!!

Semut Senyum said...

hye.. lama tak singgah sini...

waaa... nice story la...
comel tgok bulu kembang2... hehehe
Geraaaammmm