Lets Search ^^

18 January 2012

Cubaan untuk keluar dr Carrier.. :D

HaeBi kalau masuk dalam carrier.. dia suke merengek2.. hehe.. mintak kuar..
masalahnya kalau kuarkan haebi dari carrier.. nnti dia sebuk nak jadi driver skali.. so.. sangat la bahaya..
hehe.. maka, duduk la baik2 dalam carrier.. kalau nak dia senyap.. tangan kena letak sekali dalam carrier tu.. aigooo.. mcm2 la HaeBi ni kan.. hehe

bila buka penutup atas carrier tu.. sebuk dia nak buat cubaan nak keluar pulak..

 tengah ukur-ukur nak budget muat tak nak kuar..

ha.. muat kot.. mari kuarkan tangan dulu...

 kuarkan kepala pulak.. alamak.. sangkut... eomma.. tolonggggggggg


ish.. x boleh jadi ni.. cuba kuarkan kepala dulu pulak.. mne thu berkesannn..

 agak2 berjaya x haebi kuar dari carrier????

|
|
|
|
|
|



Haruslah tidak.. hehehe.. muat keluar kepala ngn sebelah tangan aje.. kekekeke.. :D



Luv,
Eomma :D

.

8 comments:

UniMeOw said...

oooo ni la citer dalam fb ni kannn...kat fb xpaham,,sebab tgk pic je..hehe

haebi~~
diet la dulu,,baru kua....:p

CourFeyLia said...

bijak2...

ery D cat said...

hehehehe kena diet ni mcm unimeow cakap...mcm2 perangai ini budak

Cik Saila said...

comelnya la dia..tgn dia tu besar nak gigit boleh tak? ;)

meowwmania said...

hehe...bek2 kang tersepit :D

m.q said...

haha..sama je perangai dgn yg kat rumah ni

tachi n poncho said...

hik hik hik....klaka la haebi ni...kitorang dua gelak smp senak perut

zaza said...

gi mana tu sayang?