Lets Search ^^

20 May 2011

Taking a Nap..


Heebum and the babies :D







See the size difference between the first born and the last born..
sangat ketara kan? sekarang ni dlm proses nak menggemok kan bagi sama saiz ngn abg sulong tu.. 



Any tips?



sleep well little pie :)

5 comments:

m.q said...

gerammm tgk ank hee bum

ery D cat said...

erk!!!ngaper saiz ketara sgt tuh???musykil plak memet tgk...:D
xpe kecik ke becar ke syg kan dia kan..kan..sama2 sht sama2 cumel pun dah kira orait tuh..eee geram plak aku tgk muka babies tu titon..grrr

sesemut said...

u bagi ubat cacing. dgn mak mak dia pon u bagi.
sebab jadi kat i hari tu, apparently yg kecik tu sebab cacing... sekali keluar 3 ekor ok... dekat sejengkal panjang ... seram...

Old Kitty said...

Awwwwwwwwwww they're beautiful!!! Beautiful!!!!

Take care
x

* HeeBum * said...

itu la pasal... konfuse besar sgt besar.. yang warna hitam tu pon kecik jgk.. huu.. nnti me try bg bt cacing.. thanks :)