Lets Search ^^

01 March 2012

Kuat Menempek..

semestinya.. HaeBi.. hehehe..
kalau yang perangai pelik-pelik tu mmg sah la perangai si HaeBi.. :D

tak boleh lansung dia tengok eomma ke unnie ke sape2 pun la.. orang yang baru jumpa pun dia suka sibuk nak menempek.. nak-nak kalau kita tengah syokkkk je baring2.. nk tidur ataupun nk bangun waktu pagi2 tu..
sibuk je dia duduk menempek atas kita.. lepas tu.. purr purrr purrr.. mcm motorboat.. hehhee.. kalau dia tumpang duduk je takpe.. ni dia pun nk cium la.. nk tlg kisai2 rambut la.. nk ggt la.. nk jilat je.. aigooo.. sabar je la.. hehehe.. yang paling dia suka urut2... huhu.. dah la main pijak je kita ni ikut suka... berat dah lah 5 kg..

berikut merupakn bukti bergambar.. :D




 buat muka tak bersalah aje... ish ish..

geraaaaaaammmmmmm.... hehehe



Luv,
 Eomma n Unnie yang sabar je lah ngan dak HaeBi ni.. hehehe :D

.

6 comments:

m.q said...

bam bam betul HaeBi ni....

Naz said...

hehe..budak berat yg amat manja..

E Ja said...

nakalnye la dia... =)

tachi n poncho said...

tomeynyeee...bole bukak spa ni...tukang urut nye haebi...hikhikhik

KittyWorld said...

haebi gedikksss...perangai n bulu sama mcm yuki..bjangkit agaknya..hehe

Shaz Alina said...

agaknye budak jantan kaler oren mmg camni kot pangainye... si oghen gundut tu pun sama gak... hihi~