Lets Search ^^

27 June 2011

Bila budak kuat makan tidak mahu makan maka susahlah hati...

panjang sungguh tajuk entri.. hehe.. dari tajuk dah leh tahu ape entry kan.. :P

lepas saja Heebum sedar dari bius die, die merengek2 jgk la.. x selesa.. dan mybe pening-pening..
masa tu sy bagi die minum air dan makan.. die leh terima.. minum dan mkn.. dlm keadaan baring plak tu.. ms tu ingat die ok la xde mslh nak terima mknan..

then die da gerak2 sikit.. tp still huyung hayang.. sedih betol tengok Heebum mcm tu.. tp, xpe.. untuk kebaikan die jadi kena la bertabah.. huhu...

tetiba Heebum muntah ape yang die makan tu.. lepas dah muntah.. pujuk minum air pon die tanak..
aigoo.. susah hati betol.. ye la.. sebelum operate pagi tu, die dah puasa.. maknanya perut mmg la kosong..
nak kene bagi ubat lagi kat Heebum.. kalau perut kosong cmne kan? susah hati..

pujuk la dia.. bagi mkn wetfood xmau, lembik kan blackwood pon x mau..


 
 pandang makanan pon tanak.. tsk..

Aktiviti dia tidur.. tidur.. tu pun kadang2 x pejam mata pun.. baring je.... mata terbuka sikit kedip2..

nak baring tu depan kipas lak tu.. hehehe..



cepat sembuh tau Heebum... susah hati Eomma tgk Heebum cmni.. tsk2...

budak perut tobek sebelah.. hehehe..



oh.. hari ni hari ketiga.. Heebum dah mau makan and dah bergerak cergas.. nnti update next entry :)



doakan Heebum cepat sihat ye ^^ tq

6 comments:

m.q said...

semoga cepat sembuh Hee Bum

ery D cat said...

cepat2 smbuh yer...tomei nih...

Bui Idzra Ryn said...

kenapa kucing awak tu..?kesian nyer dia,takder selera makan..

KittyWorld said...

heebum, cepat gemuk balik..hehe

nur khalilah hassan said...

ciannye...cpt smbuh tau heebum..!

AyuNi sALLeH said...

chomeyy nyeee . np dy saket cm ue ??