Lets Search ^^

10 June 2011

Nutripet - Supplement


korang sllu bagi meow makan supplemnt ape?

me rajin bagi heebum breawer yeast.. me beli yang jenis pil..
masa mula2 nk bagi kt die.. punya la dok pegang paksa2 die suap mkn ubat tu..

pstu ntah cmne ada satu hari tu... me letak breawer yeast tu atas lantai.. sblm nak wat paksaan kt heebum soh mkn vitamin.. sekali die dtg mkn ubt tu rilex je.. hehehe

punya la selama ni me dok paksa2 die mkn.. siap hancur2 letak lam mknn die.. rupe2 nye die suke je mkn breawer yeast tu.. takyah paksa2.. hehehe... im sorry heebum.. takpon, heebum mmg xsuke mkn pon breawer yeast.. tp, sbb die lagi x suke kene pksa.. maka baiklah die makan je sblm kene paksa kan.. hehee

selain tu, me ada bagi jgk Nutripet-Laxapet tu.. yang untuk cuci perut die.. bagi xde hairball.. tp, yang ni kene bagi jarang2 la.. x leh sllu.. rasanya la.. huhuh.. me baru bagi dlm dua kali je kat heebum.. mcm yang kt bwh ni..


tp, ms heebum pregnant.. me stop bg semua tu.. sbb tak tahu sesuai ke x tuk beby2 lam perut tu,. pstu baru2 ni beli nutripet ni.. kbtln pet shop kasi diskaun.. slme2 ni mmg nak beli tp dok tertangguh2.. huhu..

dlm bentuk jel, so snng la nk ksk.. xyh pecah2 ke ape.. calit je.. huhuhu.. x dpt calit betol2 lam mulut dorg.. calit kt tgn pon.. msti dorg jilat.. kt idung ke..

bau die sedap je.. bau manis.. tp, budak2 ni x suke la pulak.. semua dok buat muke pelik lepas jilat.. hehee..

walaupun korang x suke.. eomma nk bg jgk mkn supplemnt ni.. supaya semua sihat2 jauh dr penyakit.. :D






boleh ke kalau da bg nutripet ni, dalam ms yang sama bg breawer yeast jgk?
and korang bagi ape kt meow2 supplement? leh la share2.. huhu..

2 comments:

KittyWorld said...

hachi suke brewer yeast.. slalu curi kucing lain punye...:(

* HeeBum * said...

olo jangan sadis.. ko mkn la bg pihak die.. hehe :D