Lets Search ^^

25 October 2011

Han Hee Bum yang kusut..

 budak kusut.. :D

budak ni lepas mandi. memang jadi kusut serabut cmni.. hehehe.. nak jilat badan sendiri pun malas.. aigoo..
pikir nak tidur je dlu.. ni masa belum kering sangat.. tu pun Eomma dah lap ngan towel.. 
sebab kalau bulu bawah tu tak kering betol, nnti leh mendatangkan fungus.. jadi, masukkan dalam bilik pasang kipas syiling, kipas yang berdiri kt bawah tu.. bagi bulu cepat kering.. nak pakai hairdryer sian heebum dia takut.. huhuhu.. tp, jangan direct kipas tu kat dia.. nnti leh demam.. sejuk kan.. just pasang je kuat bagi berangin2 satu bilik.. hhehehe..




oh ye.. Eomma masih lagi jauh dengan mereka mereka ni.. jadi mood eomma dah rupa mcm HaeBi ni je hari-hari.. aigoo..



Luv,
Eomma yang sedang sakit rindu :(


.

5 comments:

KittyWorld said...

hahaha..eomma sakit rindu kat sapeee sebenarnya ni?? haha

m.q said...

eomma balik la cecepattttt

Nazirah said...

ciannye tengok muka HaeBi

sesemut said...

parahnya bila rindukan bebudak ni...

meowwmania said...

hehe...sama naik ngan Citam bulu blom kering dah sibok nak membuta dulu :D