Lets Search ^^

13 October 2011

Rasa yang tak mungkin semua orang akan faham.......


rindunya dekat dua orang budak yang selalu teman buat assingment ni :(
tak semua orang boleh faham rasa ni.. 


Luv,
Eomma yang baru lepas telefon unnie sambil nangis teresak2 sbb rindu sangat2 kat HeeBum and HaeBi smbil dengar lagu Saranghae - Lee Seung Gi..

.

6 comments:

Nazirah said...

pencetus idea tuk siapkan assignment.

m.q said...

eomma balik cepat lah....

meowwmania said...

Eomma g mana...

ery D cat said...

windu tu balik2 la cpt jmpa ank2..:)

Hana Soffelia said...

Eomma g mana? Hana faham perasaan tu. Hana pun pernah nangis teresak2 call Teman Penyayang bila teringt kt anak bulus.

=*_*=Phat Cat with Phat Lady said...

akak yg dok opis nih pun rasa x sabar nak balik jumpa dorang,.... ;'((