Lets Search ^^

21 September 2011

Gosok-gosok perut

Budak mengada yang manja ni suka sgt bila kita gosok perut dia.. hehehe.. Eomma balik je kerja.. dah siap tunggu depan pntu.. duduk je.. x smpt nk kemas2.. dah datang sendeng2.. hehehe.. dah tahu sgt dah dia nak ape.....


 gosok-gosok






jumpa satu artikel yang ada sebut tentang ni... :)

Kucing yang berbaring dan membenarkan anda menggosok perutnya menandakan ia sangat percaya kepada anda, kerana perut adalah bahagian yang paling sensitif bagi kucing.

source:
Dr. Maizatul Azlina Binti Abd. Mulok 
(DVM, UPM Serdang)
Institut Veterinar Malaysia, Kluang



hehhee.. tq HaeBi sbb percaya kt Eomma ^^



Mari tengok video ni..

video

Luv,
Eomma :3



,

8 comments:

Nazirah said...

comel nye HaeBi...muka layan je org gosok perut dia..

maszull said...

salam...geramnya mama tengok die...kalau dekat mama nak pegang HaeBi...

ery D cat said...

hehehehe tomeilah...dh tu siap angkat tgn tgi2...syok la tuh :P

meowwmania said...

hamboihhh syoknya dia...sampai terangkat tangan hehe

m.q said...

amboi terangkat2 tgn dia
suh garukkan tetiak pulak ka? hehehe

Aku Si Pujangga said...

cute nye..

Hana Soffelia said...

Syoknya dia diurut bahagian perut.. hehe

anizarina said...

haha..dia betul2. menikmati perutnya diurut. amboi2