Lets Search ^^

23 August 2011

Budak Kaki Pink.. erk.. tapak kaki?


Kalau HeeBum tengah tidur.. Eomma suka sangt main2 paws dia.. hehehe
suka tengok sebab warna pink.. :D


 pastu dok bersih2kan paws dia.. buang2 habuk celah tu...



erk.. HeeBum da angkat kepala tanda protes.. haha

Apalah Eomma ni.. orang nak tidur pun x senang.. aigooo..


Luv,
Eomma yang suka mengacau :3




8 comments:

Cik Bell said...

comelnye ^^

starzieti said...

bersihnye kaki die. pink je. biasenye kucing tapak kaki die msti coklat2 gelap kan.

Hana Soffelia said...

Enth Eomma ni, sian heeBum kacau dia tdo. :-p

Btw, cantik dan bersih je paws dia, pndai mummynya jaga. ^_^

ery D cat said...

letak pipi kita kat tapak kaki dia tuh...rs suam2 panas kan..hihihi...

maszull said...

salam...mama punya kucing pun color pink tapak kaki die...:)

misz molecule said...

hahaha.nama kucing rupenye.igt korean mne td:)..


1st tym singgah:::)

GtHans said...

pinknyaaaa..kucen kat blkg ni ader gak yg pink tapak kakinya..tapi agak pudar sket kalernya sbb tak pakai kasut..ahaha..;p

Shaz Alina said...

hehe... lawa tapak kaki heebum...

kucen² shaz lak yg belang tu paws dia kaler itam, oghen lak kaler pink n jalur lak kaler pink campur itam² sikit... hihi~ =D