Lets Search ^^

16 August 2011

Budak kuat Tidur..

Siapa lagi kalau bukan si HeeBum.. hehehe.. dia memang sangat kuat tidur.. kalau semua orang perasan la..
banyak gambar dia yang Eomma snap semua tengah tidur.. mcm2 rupa plak tidur..

Ni gambar2 mama n mummy HeeBum KittyWorld ambil masa umur dia satu minggu...
sedap sangat tidur sampai angkat letak atas tangan pun dia maintain leh tidur lena lagi..
memang kalau dah kuat tidur dari kecik mmg cmni la jadinya.. huhuhu..


dari sebesar tapak tangan lagi dah mmg kuat tidur..


sampai la sebesar.. em.. sepuluh tapak tangan? hehe

Eomma bawak HeeBum main2 kt tanah.. dia bukan nak main ke apa.. boleh pulak dia tidur atas tanah tu.. berbantalkan bata.. aigooo.. mmg kuat tidur..


agaknya dia nk rasa cmne la perasaan tidur atas tanah.. huhuhu


Luv,

Eomma :3


13 comments:

m.q said...

terserlah betol hobi Hee Bum tu..
hehehhe

KittyWorld said...

xsenonoh btul perangai tido atas tanah...haha

cart kartika said...

aww...!! comelnye first pic tue... geram !! ^^

SyuE said...

haha. kucing, selain mkn, & main, tido pun keje dye. ;p comel nyeee.... rase nk geget2!

maszull said...

salam...aduhhh comeiii nyer.

geram nyer mama tengok die...comeyyyy n cute...:)

anamizu said...

wahh comelnye..hehe

Nur Nabilah Nordin said...

geram la tgok drng nie comel2 jee

nurani said...

alallala..apsal comey sgt..nak sekor bole??

aiman fanboy k-pop said...

hebat!!!!ada gambar waktu heebum kecik2..heehee...skunk dah besar plak heebum kan???comel...!

meowwmania said...

hehe...comel!

Misz Pinkie Winkie said...

alolo..sejuk agaknya duk kat batu tue kan.

RuSyDi said...

comey jer masa dia tido..

K I E R A said...

comel ! :)