Lets Search ^^

09 August 2011

Kena Denda..

 Pernah dengar quote abouts cat yang macam ini..?

There is no more intrepid explorer than a kitten. - Jules Champfleury
Curiosity may have killed the cat, but it sure has earned a lot of people graduate degrees - Robyn Irving quotes 

Memang kan.. Kalau kita tengok meow-meow kita.. semua nye jenis suka sangat menyibuk kann.. hehee..
Pantang la kalau kita dok buat apa-apa mesti sebuk je meow2 ni nak ambik tahu kan..


Masa ni Eomma dok kemas laci ni.. Masa ni jugak la si HaeBi ni sibuk nak 'tolong' kemas sekali...

Oleh itu, HaeBi telah di jatuhkan hukuman yang setimpal dengan di kurung dalam ini.. hee..
jangan risau.. takde sikit pun calar mahupun tercabut bulu si HaeBi sewaktu proses hukuman.. :D

HaeBi ni mula2 seronok je duduk dalam tu...


Lepas tu, dah tak tentu arah.. hehee
HaeBi : Eommmaaa.. help..help.. help..... T___T


kesian HaeBi.. huhu..


Luv,
Eomma :3



15 comments:

laskar pelangi said...

alahai...comelnye dear;))

family of fur said...

haha.. smela cm my cat. cth cm c baby.. ble fof dalam toilet.. xkrela wat pe.. pintu terbukak.. then baby mesti akan dok depan pintu tgk.hehe..
klaka :)
tp haebi mmg comey

* HeeBum * said...

Fof : sama la ngan budak bedua lam uma ni. suka sgt stalk kita lam toilet.. hehe

Nour Eyza said...

comeynya heabi..hehehe..jenis nakal tapi manja sgt kan?

SyuE said...

haha. comel gile nengok muke dye yg setepek tersepit sambil merayu minx kuar. kiki..

Cat-from-Sydney said...

Nasib baik dia tak pandai telefon SPCA kata dia kena dera....teeheehee... purrrr *giggles*

meowwmania said...

hehe..cian HaeBi

ery D cat said...

hahahah padan muke kn dera...hikhik :P

twinkeenabilah said...

kikiki COMEL !!!

KittyWorld said...

padan muka! hahaha

nazirah said...

hehe comel je ;)

alepridz said...

alahhhhhh comelnyer kucing tu...
jangan lah wat camtu lagi... sian dier... T.T

asy faro said...

hahah^^ mmg setuju sangat lah yg kucing suka sangat menyibuk!! kalau nak pegang tak suka~ mentang2 dia comel..
btw, thnx lawat blog saye k.
this is the first blog saye jumpe yg ceritakan pasal kucing, interesting!

m.q said...

fuhhh...telinga aeroplane tuu.....

maszull said...

salam...cute yer die dok dlm laci...:)