Lets Search ^^

26 August 2011

HaeBi nak pergi berkelah ni...

Eomma : HaeBi.. wat pe tu..? nak g mana..?
HaeBi : HaeBi tengah kemas-kemas ni.. HaeBi nak g berkelah la Eomma... Eomma nk ikot..?


Eomma : Emmmm... HaeBi bawak apa tu g berkelah? mcm kenal je..
HaeBi : HaeBi bwk daging sedap ni Eomma... kat bahagian peha dia tu.. kalau kita gigit2 mesti sedap.. buat panggang pun best ni tau... tp masa potong daging ni.. kena buang lemak la.. lemak dia banyaaakkk..
HaeBi : *Pandang dengan penuh semangat bercerita*
HeeBum : *Pandang dgn pandangan membunuh...*


HeeBum : Apala nasib bum dapat anak mcm HaeBi ni.. aigooooooo


Luv,
Eomma :3


9 comments:

meowwmania said...

hahahaha...

amboii kemain nak geget ibu dia yer...kang jadik anak derhaka kang :D

myra yusreena said...

haha! nakal laa haebi ney..grr geram betul! haha

ery D cat said...

hahahaha...geget2..hihi ti raya haebi mintak ampun maaf kat mama heebum yer..:D

Adem and Cats said...

comelnya heheheeee

**::CIKNUURUL::** said...

geram geram geram!!,.haebi,selamat hari rayeee,.wee,..org nk g beraye,die nk g berkelah ye,.ekekek

Misz Pinkie Winkie said...

eh..bakul tue sama macam dottie punya la.
tapie dottie punya kaler pink.
coemlnyer heebum duk lam bakul ;)

Hana Soffelia said...

Hahaha Heabi marah sbb nk angkut bakul tu berat sgt.. rupanya mak dia kat dalam. hehe

maszull said...

salam...comei nyer die dok dlm bakul tu...:)

Monkey Boy said...

haha..jadi tak diowg g berkelah nie ? smbung la cte ! hehe