Lets Search ^^

01 July 2011

Han Hae Bi adalah.....

Hye ;D saya adalah kakak Hee Bum..dan kakak kepada Hae bi juga..

Reader : eh..bukan ke kalau kakak kepada Bum, meaning kamu ni mak sedara kepada Hae bi? eomma Bum, patutnye dh jadi nenek Hae Bi..
Saya : ohh...tak tak..skrg guna sistem 'gelaran tetap sama'
Reader : issskk sistem apa ni..pelik2 je...
Saya : saya pon tak pasti..ce tanya eomma..'eoommaaaaaa! jawab2'

Hehe..sepatutnya entri kali ni adalah pasal sambungan penunggu pintu..tapi..saya saje je nak selit2 iklan bagi saspen sikit..;D dulu ada entri pasal Hee Bum konpius dengan identiti diri sendiri..sekarang Hae bi pulak mengalami masalah yg sama..
Ya..aku adalah Otromen Tarooooooooo~....ke tepppii~ nak terbanggggg~

BONUS ;HAE BI MAIN FACEBOOK ;D (kalah tuan..Hae Bi update guna iphone. meletop sgt)



Till then, anyeong~

10 comments:

m.q said...

hahaha...kucen terbang!!!!

Aziza Shamsudin said...

hahahah..tu lah ;D hae bi mmg suka duduk gaya terbang ;D

suha said...

tergamam!


haha tak sangka kucing boleh berblog..katak2 cik suha pon bleh blog gak ~ngee (^_^)

Mr iz said...

wah santai otromen ni... he he he...sempoi gitu... lepas ni pun nak jugala try santai macam ni...he he he

meowwmania said...

boleh terbang ke badan debab camtuh kekekeke :D

ziana said...

Suka kucinggggg sangat yer????

Adzriel @ Liza AB said...

comelnya dia..

Elie Lily said...

amboi! mmg stunt abis ni!
hahha

suzey said...

ya Allah !
comel2 nye kucing akak ney !
geram j!
;)

Liefde Ain said...

comel nye lah dia baring mcm tuh :)