Lets Search ^^

15 July 2011

Tidur di kala hujan memang sangat besttttttttttttt...


Angin dah start bertiup, cuaca mendung, hujan rintik-rintik.. Best ni kalau dapat tidur dalam keadaan cuaca cmni kan? hehe..

Bukan kita je.. si Haebi ni pun.. bila sejuk-sejuk cmni.. mula la cari port best nak tidur..

Tengok-tengok dia dah siap tidur berpelukkan charger laptop Eomma.. hehe..


Aigoo.. dah macam nak terlilit ha.. so, Eomma alihkan charger tu ke tepi..


Peluk bagi kena dekat perut.. Selain dari boleh memanaskan badan, boleh juga digunakan untuk membantu mengempiskan perut yang buncit tu.. hehehe..


Last-last, Eomma alihkan juga charger tu dari si Haebi.. karang die mengigau makan chicken chop kang.. abis la putus kabel charger tu nanti.. hehehe..

earphone sorang satu dah putuskan.. ish2.. punya la banyak benda lain boleh gigit mcm tali, plastik ke apa ke.. wayar2 ni jugak la yang diorang suka.. kena rencatan eletrik baru tahu.. terus jadi mcm rambut mcm alleycat.. eh.. alleyCAT..?? hehe

Jom tidur semua.. Eh.. korang kerja lagi yeeeeeeeeeeee... kesiannn.. balik nanti baru la tidur..
HaeBi ngn HeeBum tidur dulu la.. Syoknya tidur petangggg.. :P



Luv,
Eomma :3

11 comments:

nurawanees said...

comellnyer meowww meooww eii..geram tul,nk curi la..boleh??hihi

* HeeBum * said...

hhee.. jgn curi.. nnti mengs la Eomma dia.. :P

rara pinkmafia said...

sonoknya dpt tidur.heeee

kucen tu kang ada gak yg hilang bulu.

* HeeBum * said...

bulu hangus.. kekeeke

alyana shafinas said...

comey2 nye cat tue...love cat..jge elok2 taw..bg montel lg..hehe =)

NURIN said...

comeinya meowww...

Aku Afzal said...

bukat stakat kucing2 awk..sy pon suka tido time hujan2.uuiisshh masyuuukk~

mindaKhayaLan said...

ala cmel nye.....

dari Minda Khayalan

Arif Aiman said...

ahaaa... comel je kucing nie..

ain fathihah said...

haha.comel.tapi dari kecik saya tak berapa minat kucing.takut.

Vesella Letcheva said...

EE,MACAM GARFIELD!