Lets Search ^^

20 July 2011

Muka Sama?

Orang kata kat dunia ni ada 7 orang muka sama macam kita kan?

Disebabkan HaeBi adalah bukan manusia maka muka dia haruslah sama dengan watak kartun.. hehee

CJ7 ngan Puss in Boot.. hehee.. posing masa ni sama kan mcm HaeBi.. kekekee..

ala.. korang rasa x sama ke? Buat-buat macam sama tau.. sian HaeBi dia da perasan dia sama muka dengan kartun femes.. hehehe..



muka mintak kene gigit.. aummm.. makan HaeBi.. hahaha.. :))

oh Eomma pun suka sangat dengan Garfield.. Nak jadikan HaeBi mcm garfield la.. hehe..

Tp, muka meow ni actually lebih kurang je.. nak-nak kalau warna sama.. tp kalau tengok betol-betol, lain2 sebenarnya muka meow ni.. hehe

Luv,
Eomma :3

9 comments:

alif ismail said...

comei je kucin-kucin tuh..hihi..

NNisa said...

tengok muka kucing nie sume same2 je.
takleh nak cam.
heheheheh :)

Bluewendy said...

wohh!! same ler..kiut nye!! hahaha...jadikan die garfield pon cumey, tapi jgn jadi mls cam si garfield tuh..kih3..:)

Amirah Bidin said...

memang muke macam kucing dalam shrek tu...cute ye....

Shaz Alina said...

hai haebi yg comel... oghen kim slm kat awak.. =)

L-mi Redzz said...

a'ah la...sama2..comelnyer...

Angah Jaidaa said...

comelnye! sebijik mcm kucing dlm shrek tuh! hihii...cute gler!
<3 cat

ery D cat said...

alamak!!!puss in boot tu ery hikhikhik...tomel la haebi ni...

yuyun de lollidella said...

erghhh...comel ny heebum n haebi..jeles nya..sya pun ada meow mcm haebi tp nma ny OLEN..mc kecik..ehehe..anyway..cute cats ~