Lets Search ^^

18 July 2011

Mari Makan dengan budak tamak ini.. :D


Harini Eomma kemas masukkan stok blackwood yang beli tu kat dalam bekas2.. Nak elakkan semut makan or masuk angin.. so, kena la simpan kedap2.. hehee

Beli banyak secara pukal supaya lebih murahhhhhh... :P


budak paling x sabar dan paling sebuk haruslah jatuh kepada Han Hae Bi..
nampak HeeBum kat belakng tu.. ha.. die wat derk je.. xheran pon..


 apa ni Eomma.. nampak sedapsss..

banyaknyaaa.. sedappnyaaa baaaauuuu


Semua ini Haebi yang punyaaaaaaaaaaaaaaa

Siap duduk-duduk lagi..

Sedap hinggah menjilat mulut.. hehe


Bila stok Blackwood banyak penuh satu tong maka hati jadi tenang.. :D


Luv,
Eomma :3

10 comments:

KittyWorld said...

amboiiiii...bukan main suke die..hehe

rara pinkmafia said...

mmg bagi dye mkn mc tu je ke?

m.q said...

bertuah punya HaeBi...
hihihi...tapi comel lah...

Mila Ahmad said...

amboi kemain lagi kamu nie..bole abeskan kew?

Cat-from-Sydney said...

Haebi!!!! Nak sikit! Mama kita pun kedekut, disimpannya Blackwood tu dalam tupperware...sebab Nikki dah tebuk plastik dia. har har har *evil laughs*

BIG BOSS said...

haha. byk tuuu!

Shaz Alina said...

wahhh... byk nye...
nak cikit... nak cikit... ngee~

meowwmania said...

ahahahahaha....sampai macam tu skali :D

* HeeBum * said...

mummy sha : hehe.. suke la dpt mkn stu tong.. :))
rara : eh x la.. ni die sebuk nk mkn msa kitrg tgh ubah dlm bekas.. huhu
cat from sydny : hehe.. same je perangai suke tebuk2 plastik.. smpn dlm ni x dpt da nk tebuk.. pdn muke.. hehe

Aujinz said...

tu dia stok kucinggg... ehh.. Stok BW... koh koh koh